Seniorklubben Skals Skytteforening

Som et ekstra supplement til de almindelige aktiviteter i foreningen, mødes vore Seniorskytter hver anden torsdag (den 2. og 4. torsdag hver måned) fra klokken 09.30 hvor vi hygger os med kaffe og rundstykker  til ca. kl. 10.00, hvorefter vi går  på skydebanen.

Så hvis du er voksen kvinde eller mand, og har tid og lyst til at deltage, skal du bare møde op.

• Hvor: Skals idrætscenter ved skydebanerne på 1. sal. (der er trappeelevator)
  • Priser: Kaffe og rundstykker 30 kr. Patroner 50 stk.(en æske).70 kr.
  • Første gang man kommer, er det gratis at prøve at skyde med  riffel
  • Foreningen har alt nødvendigt udstyr som man selvfølgelig låner ganske gratis.
  • Der er altid instruktører til stede (Sikkerhed)
  • Se i øvrigt Skals skytteforening hjemmeside. http://skalsskytteforening.dk/ og på Facebook
  • Man er selvfølgelig meget velkommen til at komme på de andre åbningsdage. Dette kræver dog medlemskab af foreningen.

Alder og evt. handicap behøver ikke at være en hindring.

Evt. spørgsmål kan rettes til:

Arly Lauth tlf. 28400513 eller mail: arly.lauth@gmail.com eller

Alfred Højgaard tlf. 30228752 eller mail: alfred@heltsikker.dk

Kom og vær med til nogle hyggelige timer i Skals Skytteforening.